BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Ενημέρωση για καταναλωτικά θέματα έκανε το ΚΕΠΚΑ στην Αλεξάνδρεια - Βογιατζής: "Η ισχύς εν τη ενώσει"

kepka alexandria

Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Νάουσας – Ημαθίας σε συνεργασίας με την Ομάδα Εθελοντών Αλεξάνδρειας, πραγματοποίησε στην Αλεξάνδρεια ενημέρωση γύρω από καταναλωτικά θέματα.

Η πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ Σταυρούλα Μολύβα προλογίζοντας αναφέρθηκε στο ιστορικό του ΚΕΠΚΑ Νάουσας – Ημαθίας, στο πώς λειτουργεί και ποιες υπηρεσίες προσφέρει, αναφέρθηκε στα δικαιώματα του καταναλωτή. «Πρέπει να μπούμε στις καταναλωτικές οργανώσεις. Είναι δημοκρατικές και λαμβάνουν καθοριστικές αποφάσεις. Όσο πιο πολλοί είμαστε τόσο πιο δυνατοί γινόμαστε. Για να γίνουν αυτά πρέπει να γνωρίζουμε. Κάθε καταναλωτής πρέπει να γίνει άμεσα μέλος του ΚΕΠΚΑ. Το μέλλον μας διαγράφεται ζωφερό. Ας οργανωθούμε να διεκδικήσουμε αυτά που δικαιούμαστε» σημείωσε η κ. Μολύβα.

Την κεντρική ομιλία πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας του ΚΕΠΚΑ Δημήτρης Βογιατζής και αναφέρθηκε στα δικαιώματα και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής κατά την διάρκεια των αγορών του.

kepka alexandria2

Ο κ. Βογιατζής σημείωσε ότι όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύει ένας καταναλωτής για την αγορά προϊόντων τον βοηθά να κάνει οικονομία. «Στον καιρό της κρίσης είναι απαραίτητο να κάνουμε οικονομικές αγορές για να ελαφρύνουμε τα οικονομικά μας βάρη» είπε ο κ. Βογιατζής και πρόσθεσε ότι μεγάλη προσοχή πρέπει να δίνεται και στην ποιότητα των προϊόντων.

Ο κ. Βογιατζής είπε ότι πρέπει να γίνεται προγραμματισμός των αγορών, δημιουργία λίσδτας, έλεγχος των τιμών στο διαδίκτυο, έλεγχος των τιμών και προσφορών. Επίσης σημείωσε ότι χρειάζεται προσοχή αν η τιμή στο ράφι αντιστοιχεί με την τιμή στο ταμείο, τις ποσότητες των προϊόντων που είναι σε προσφορά, να εξετάζουμε αν χρειαζόμαστε το δεύτερο πακέτο της προσφοράς, να σημειώνουμε τις τιμές των βασικών αγαθών που προμηθευόμαστε, να προσέχουμε την ημερομηνία λήξης του προϊόντος, να ελέγχουμε τα ρέστα που λαμβάνουμε. «Δεν είναι καιρός για να χαρίσουμε χρήματα σε κανέναν» είπε ο κ. Βογιατζής.

Αναφερόμενος στα δικαιώματα του καταναλωτή κατά τις αγορές τους, ο κ. Βογιατζής τόνισε ότι είναι η διαφάνεια, η ποιότητα των προϊόντων, αντικατάσταση ή επισκευή χωρίς χρήματα ελατωματικών προϊόντων, η ασφάλεια, η σύγκριση τιμών, η υπαναχώρηση.

Ο κ. Βογιατζής μίλησε και για τους κινδύνους κατά την διάρκεια των αγαθών. Γι αυτό το θέμα είπε είναι η παράληψη βασικών πληροφοριών το προϊόν, οι παραπλανητικές πρακτικές των επιχειρήσεων , οι επιθετικές εμπορικές πρακτικές, οι καταναγκαστικοί όροι συμβάσεων.

Ο κ. Βογιατζής αναφέρθηκε τέλος και ποια «όπλα» έχει για να υπερασπιστεί τα δικαιώματά του. «Η αγορά δεν ταράζεται από την προσφυγή στην δικαιωσύνη. Αν είμαστε πολλοί όμως ταράζεται από την μείωση του τζίρου. Οργανωμένα μπορούμε να παρέμβουμε στην αγορά για ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα».

Μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας ακολούθησε διάλογος με το κοινό και απαντήθηκαν ερωτήματα που τέθηκαν.

Στην εκδήλωση τοποθετήθηκε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξάνδρειας, ο κ. Τσαρτσάνης, ο οποίος σημείωσε ότι επιλέγοντας οι καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους στα μικρομεσαία καταστήματα, θα αποφύγει τους περισσότερους κινδύνους από αυτούς που αναφέρθηκαν διότι μεταξύ μικρομεσαίων επαγγελματιών και καταναλωτών υπάρχει η διαπροσωπική σχέση.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

meraklis ban

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69