BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Ημαθία: Σε ποια θέματα συμφώνησαν ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ και Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων

Την Δευτέρα 20/11/2023 έγινε συνάντηση των ΔΣ της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Βέροιας, της ΕΛΜΕ και του ΣΕΠΕ Ημαθίας. Από τη συζήτηση προέκυψε ταύτιση των σωματείων σε μια σειρά από θέματα που απασχολούν τα σχολεία, τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα:

• Είναι επιτακτική ανάγκη ο έλεγχος των σχολικών κτιρίων. Φαινόμενα των τελευταίων χρόνων σε σχολεία της χώρας, όπως πτώση δομικών στοιχείων, μεταλλικών κατασκευών, εισροή βρόχινων υδάτων κτλ επιβάλλουν τον έλεγχο των κτιρίων ως προς την αντισεισμική προστασία, την αντιπλημμυρική προστασία, την πυρασφάλεια, την κατάσταση και συντήρηση των ηλεκτρολογικών και μηχανολογικών εγκαταστάσεων. Ζητάμε από τους φορείς που φέρουν την ευθύνη των χώρων να ελέγξουν και να βεβαιώσουν την ασφάλεια των κτιρίων και όπου διαπιστώνονται προβλήματα να δρομολογηθούν οι απαραίτητες παρεμβάσεις. Επίσης να παραχωρηθεί στα σχολεία ο απαραίτητος υλικοτεχνικός εξοπλισμός.

• Από την αρχή της σχολικής χρονιάς χάνονται χιλιάδες ώρες διδασκαλίας επειδή το Υπουργείο Παιδείας πραγματοποίησε, κατά την πάγια τακτική του, τις προσλήψεις αναπληρωτών σε 3 φάσεις και όχι σε μια πριν την έναρξη των μαθημάτων. Ακόμη και τώρα υπάρχουν, έστω και λίγα, εκπαιδευτικά κενά. Κάθε χρόνο προσλαμβάνονται περισσότεροι από 40000 αναπληρωτές. Επιβάλλεται λοιπόν το Υπουργείο να προχωρήσει σε μαζικούς, μόνιμους διορισμούς για να καλυφθεί το μεγαλύτερο μέρος αυτών των κενών. Απαιτούμε να πραγματοποιηθούν εγκαίρως οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών, οι μαζικοί διορισμοί νέων μονίμων και τελικά οι προσλήψεις αναπληρωτών πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

• Το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε εφέτος στην υποβάθμιση της παράλληλης στήριξης. Αντί να προσλαμβάνει έναν/μια εκπαιδευτικό για την παράλληλη στήριξη κάθε μαθητή/τριας με ιδιαίτερα προβλήματα, προσλαμβάνει έναν/μια εκπαιδευτικό για το σύνολο αυτών των μαθητών/τριων. Αποτέλεσμα αυτού είναι η αδυναμία πραγματικής στήριξης του κάθε μαθητή/τριας. Η κυβέρνηση “βγάζει από τη μύγα ξύγκι” και επιχειρεί λογιστικού τύπου περικοπές που πλήττουν τους/τις πιο αδυνάτους/τες μαθητές/τριες της τάξης. Απαιτούμε την αποκατάσταση της παράλληλης στήριξης και την ουσιαστική στήριξη αυτών των μαθητών/τριων.

• Τα σχολεία στερούνται μόνιμου επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού:

 Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει στα σχολεία μόνιμο προσωπικό καθαριότητας και φύλαξης καθώς και τραπεζοκόμοι.

 Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει μόνιμος νοσηλευτής στα σχολεία.

 Είναι αδιανόητο να μην υπάρχουν μόνιμοι ψυχολόγοι, με καθορισμένο μέγιστο αριθμό μαθητών/τριων που θα αναλογεί σε κάθε ψυχολόγο, σε όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες περιστατικών βίας και παραβατικότητας ανηλίκων. Οι αιτίες αυτών των φαινομένων δε βρίσκονται στο σχολικό περιβάλλον αλλά στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, στις μεταβολές που βιώνει η ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια. Η ανάπτυξή τους όμως, ακόμη και στο σχολείο, επιβάλλει τον έγκαιρο εντοπισμό τους και τη δρομολόγηση ενεργειών για την αποτροπή τους.

Επίσης έχουν περάσει περίπου δέκα χρόνια από το ουσιαστικό κλείσιμο των σχολικών βιβλιοθηκών, που δυστυχώς δεν υπήρχαν σε όλα τα σχολεία. Επιβάλλεται η επαναλειτουργία τους, με τον ορισμό υπευθύνων βιβλιοθηκών ώστε να τονωθεί το ενδιαφέρον των μαθητών και μαθητριών για το βιβλίο αλλά και για να μπορούν να απασχολούνται δημιουργικά οι μαθητές στις περιπτώσεις απουσίας εκπαιδευτικού. Απαιτούμε λοιπόν την πρόσληψη όλου αυτού του μόνιμου προσωπικού στα σχολεία.

• Επαναφέρουν το αίτημα για τη δωρεάν, ασφαλή και έγκαιρη μεταφορά όλων των μαθητών/τριων από και προς τα σχολεία τους.

• Απαιτούν την κατάργηση όλων των εξεταστικών φραγμών στην εξέλιξη των μαθητών. Ο εξετασιοκεντρικός χαρακτήρας του σχολείου δε μας εκφράζει. Απαιτούν την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, των εξετάσεων Pisa. Είναι αντίθετοι στη θέσπιση νέων, πανελλαδικού τύπου εξετάσεων, που έχει εξαγγείλει πρόσφατα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

• Η αξιολόγηση εφαρμόζεται από την κυβέρνηση ως μέσο για να αποτινάξει από την πλάτη της την ευθύνη της και τη μεταφορά της στις πλάτες των γονιών και των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση οδηγεί στην κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών, στην υποχρηματοδότηση, την ενίσχυση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και στη χειραγώγηση εκπαιδευτικών και μαθητών. Δηλώνουν την πλήρη αντίθεση τους σε αυτή την προοπτική.

"Το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουμε σε επαφές με τους εμπλεκόμενους φορείς για να διεκδικήσουμε τα δίκαια αιτήματά μας καθώς και σε παραπέρα κινητοποιήσεις. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και γενικότερα όλους τους πολίτες να στηρίξουν τις δράσεις μας" αναφέρει η ανακοίνωση.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69