BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Περισσότερα υγειονομικά μέτρα στα σχολεία ζητούν οι σύλλογοι δασκάλων και νηπιαγωγών της Ημαθίας

Σχολιάζοντας το άνοιγμα των σχολείων μετά τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές, οι σύλλογοι δασκάλων και νηπιαγωγών Ημαθίας αναφέρουν τα εξής σε ανακοίνωση τους:

"Εν μέσω έξαρσης της πανδημίας, με δεκάδες χιλιάδες κρούσματα καθημερινά, γεμάτες ΜΕΘ και «γονατισμένα» νοσοκομεία, τα σχολεία άνοιξαν με τους ίδιους όρους που ουσιαστικά έκλεισαν για τις διακοπές των Χριστουγέννων. Η κυβέρνηση αγνόησε προκλητικά τις ανησυχίες εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών, και με μόνο «μέτρο» ένα επιπλέον διαγνωστικό τεστ(!) αποφάσισε την επαναλειτουργία τους.

Ουσιαστικά μέτρα ενίσχυσης που σχετίζονται με την ασφάλεια και την υγιεινή όπως η επιπλέον προμήθεια κατάλληλων ειδών προστασίας, καθαρισμού και απολύμανσης, η διασφάλιση της παρουσίας προσωπικού καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας των σχολικών μονάδων, η διασφάλιση φυσικών αποστάσεων στις τάξεις με «σπάσιμο» πληθωρικών τμημάτων, αλλαγές στις μετακινήσεις μαθητών διαφορετικών ηλικιών με τα ίδια μέσα μεταφοράς, αύξηση των σημείων για δωρεάν rapid έτσι ώστε να καλύπτεται όλη η επικράτεια και να μην παρατηρούνται φαινόμενα πολύωρων αναμονών για τη διενέργειά τους δεν έχουν ληφθεί!

Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να επιστρέψουν στις αίθουσες που στοιβάζονται 25 παιδιά. Παρά την ηρωική προσπάθεια των χιλιάδων συναδέλφων να κρατήσουν όρθια τα σχολεία όσο παραμένουν σε ισχύ τα πρωτόκολλα υπερμετάδοσης του κορωνοΐου, όπως το απαράδεκτο 50%+1 για το κλείσιμο τμήματος, ή ο περιορισμός της καραντίνας σε 5 ημέρες, τα σχολεία θα μετατρέπονται σε εστίες υπερμετάδοσης. Τις δυο πρώτες ημέρες λειτουργίας των σχολείων πάνω από 25 χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί βρέθηκαν θετικοί!

Τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία δεν καλύφθηκαν ούτε και σε αυτήν τη φάση προσλήψεων αναπληρωτών! Στα προϋπάρχοντα κενά (ΠΕ 06, ΠΕ 11, Παράλληλης, ΖΕΠ κ.α.) ήρθαν να προστεθούν αυτά των νοσούντων εκπαιδευτικών. Την πρώτη μέρα που άνοιξαν τα σχολεία απουσίαζαν 6.500 εκπαιδευτικοί και με ανοιχτό το ενδεχόμενο να αυξηθούν τις επόμενες μέρες, το ΥΠΑΙΘ αναγκάστηκε να εξαγγείλει την πρόσληψη 3.576 αναπληρωτών με τρίμηνες συμβάσεις. Συνεχίζει να αξιοποιεί την πανδημία για να επιφέρει και νέο χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών.

Χιλιάδες ώρες διδασκαλίας χάνονται και το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική παράδοση όλων των κυβερνήσεων να τελειώνει μια σχολική χρονιά και να παραμένουν κενά στα σχολεία. Κι ενώ συμβαίνει αυτό, συνεχίζει εμμονικά να προσπαθεί να επιβάλλει την πολυπόθητη αξιολόγηση με τον παραπλανητικό τίτλο «αναβάθμιση του σχολείου». Η Υπουργός Παιδείας αυτή την περίοδο που οι εκπαιδευτικοί αγωνιούν γιατί τα σχολεία ανοίγουν χωρίς μέτρα προστασίας, αλλά και γιατί την ίδια στιγμή βρίσκονται αντιμέτωποι με την εφαρμογή σειράς αντιεκπαιδευτικών μέτρων, το μόνο που θυμήθηκε να ζητήσει από τους εκπαιδευτικούς είναι η ανάρτηση των σχεδίων δράσης για την επιχειρούμενη αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Δεν έκανε τίποτα για να προασπίσει την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών, ενώ δεν έστειλε ούτε τα απαραίτητα τεστ για να τα προμηθευτούν έγκαιρα οι οικογένειες.

Από την αρχή της χρονιάς προσπαθεί να καλύψει τα κενά με αναθέσεις υποχρεωτικών υπερωριών και συγχωνεύσεις τμημάτων. Τώρα που τα κενά πολλαπλασιάστηκαν λόγω των νοσούντων εκπαιδευτικών, το ΥΠΑΙΘ προτάσσει λύσεις για αναπλήρωση ωρών «εκ των ενόντων». Έτσι, σε σύσκεψη του ΓΓ με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, δόθηκαν προφορικές οδηγίες για αναπλήρωση των κενών ως εξής: Οι συνάδελφοι/ισσες της παράλληλης στήριξης, αντί να υποστηρίζουν τα παιδιά για τα οποία έχουν προσληφθεί, να κρατούν τα τμήματα των εκπαιδευτικών που απουσιάζουν.

Να αναστέλλεται η λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν κενό να μπαίνουν στα τμήματα των συναδέλφων που απουσιάζουν. Να παραμένουν στο σχολείο όλες τις ώρες της λειτουργίας του. Να κάνουν τηλεκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί που νοσούν, καθώς και αυτοί που έχουν κρούσματα στις οικογένειές τους.

Είναι δεδομένο και από την πρώτη στιγμή έχουμε τονίσει, πως το εκπαιδευτικό έργο με παιδαγωγική προσέγγιση που υποστηρίζει και την ολόπλευρη ψυχοσυναισθηματική και νοητική ανάπτυξη των μαθητών μας συντελείται στον φυσικό χώρο της σχολικής τάξης με αλληλεπίδραση με τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές. Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία. Δυστυχώς όμως η αντιμετώπιση από την πολιτεία δεν κινείται στην κατεύθυνση στήριξης αυτής τη προοπτικής.

Για μια ακόμη φορά απαιτούμε:

• Άμεση αλλαγή του υγειονομικού πρωτοκόλλου και κλείσιμο του τμήματος με ύπαρξη ενός κρούσματος. Αντίστοιχα αναστολή λειτουργίας της σχολικής μονάδας στην ταυτόχρονη διαπίστωση κρουσμάτων σε άλλα τμήματα του σχολείου.

• Παροχή του αναγκαίου υγειονομικού υλικού με υψηλό δείκτη προστασίας(π.χ. μάσκες) δωρεάν.

• Δωρεάν και επαναλαμβανόμενα τεστ (rapid και μοριακά) για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

• Πάγιο αίτημά μας τόσο για παιδαγωγικούς όσο πλέον και για υγειονομικούς λόγους οι 15 μαθητές ανώτατο όριο ανά τμήμα.

• Αραίωση των τμημάτων με αξιοποίηση και εύρεση των αντίστοιχων χώρων σε συνεργασία του κράτους με την τοπική αυτοδιοίκηση. Ανάκληση όλων των συγχωνεύσεων του προηγούμενου διαστήματος.

• Άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν τα ήδη υπάρχοντα κενά καθώς και αυτά που θα προκύψουν από την κορύφωση της πανδημίας.

• Προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού καθαριότητας, αύξηση των επιχορηγήσεων για την αγορά του υγειονομικού υλικού που χρειάζονται τα σχολεία καθώς και για την θέρμανση.

• Προσλήψεις νοσηλευτών και εφαρμογή προληπτικής ιατρικής (ιατρικές εξετάσεις) στις πρωτοβάθμιες δομές υγείας δωρεάν για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

• Χορήγηση αδειών στους εκπαιδευτικούς που διαπιστώνονται θετικοί με ταυτόχρονη κάλυψη των κενών.

• Χορήγηση αδειών ειδικού σκοπού σε όλους τους εκπαιδευτικούς γονείς-γονείς που τα παιδιά τους νοσούν.

• Αντιμετώπιση των μορφωτικών ελλειμμάτων και των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που δημιούργησε η πανδημία στους μαθητές με συγκεκριμένα μέτρα (μείωση, αναδιάταξη της ύλης κ.α.), κατάργηση του μέτρου των πανελλαδικών εξετάσεων (PISA) στην ΣΤ΄ Δημοτικού.

• Ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας με προσλήψεις του αναγκαίου υγειονομικού προσωπικού και αύξηση των ΜΕΘ". 

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69