BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Μουσικό Σχολείο Βέροιας και Δημοτικό Σχολείο Αγίου Πέτρου Κιλκίς τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα ΑΜΕΑ

Με τον καλύτερο τρόπο τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα ΑΜΕΑ 2021 την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021 οι μαθητές της β΄ γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Βέροιας και της Γ’ δημοτικού του Αγίου Πέτρου Κιλκίς σε ένα διαφορετικό μάθημα γλώσσας αξιοποιώντας τις ΤΠΕ και τη μουσική.

Το διαδικτυακό ραντεβού συνεργασίας των δύο σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχεδιάστηκε το πρωί της Παρασκευής από τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τους που δραστηριοποιούνται εδώ και χρόνια στο μαθητικό ραδιόφωνο - European School Radio, τη Χαρά Σκουμποπούλου και την Ευτυχία Τούλιου. Με σύνθημα το «Γέφυρες χτίζουμε, φράγματα γκρεμίζουμε» οι μαθητές αρχικά παρακολούθησαν στις τάξεις τους επιλεγμένα βίντεο ευαισθητοποίησης και προώθησης της κατανόησης σε θέματα αναπηρίας συμμετέχοντας στη συνέχεια σε συζήτηση με σκοπό την κατανόηση του περιεχομένου του οπτικοακουστικού υλικού και την έκφραση των συναισθημάτων. Τα παιδιά θυμήθηκαν περιστατικά που έχουν βιώσει με άτομα με αναπηρία και συζητήθηκαν τα δικαιώματα που έχουν αυτά τα άτομα.

Το επόμενο βήμα ήταν οι μικροί μαθητές του δημοτικού σχολείου να ανακαλύψουν μέσω δραστηριοτήτων τον τρόπο ανάγνωσης με τη γραφή braille, τη διαφορετική αίσθηση απουσία όρασης να δημιουργούν ένα εικαστικό έργο και κυρίως να γνωρίσουν οι ίδιοι ένα άτομο με προβλήματα όρασης, προετοιμάζοντας με ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμό στη διαφορετικότητα τις ερωτήσεις από τη συνέντευξη που θα έπαιρναν από τον χαρισματικό μαθητή του Μουσικού Σχολείου Βέροιας, Κλήμη Κουφόπουλο, που έχει έναν βαθμό οπτικής αναπηρίας, προκειμένου να δουν πώς ξεπερνά τις δυσκολίες που παρουσιάζονται καθώς και να μάθουν περισσότερα για τη μεγάλη αγάπη που τρέφει για τη μουσική. Από την άλλη πλευρά οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου σχεδίασαν αφίσες και κλήθηκαν, επιπλέον, να προετοιμάσουν το τραγούδι «Χέρια σαν κι αυτά» του Μάρκου Κούμαρη από το συγκρότημα Locomondo το οποίο θα παρουσίαζαν στην τηλεδιάσκεψη που θα ακολουθούσε, για να μεταδώσουν το μήνυμα της ημέρας μέσω της μουσικής. Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος και σε σύντομο χρονικό διάστημα οργανώθηκε ένα μικρό μουσικό σύνολο από τους μαθητές που με απίστευτη χαρά συνεργάζονταν υποδειγματικά αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες, για να αντεπεξέλθουν στο εγχείρημα.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης οι λιλιπούτειοι μαθητές ήταν άψογοι στον ρόλο των δημοσιογράφων απευθύνοντας ενδιαφέρουσες κι εύστοχες ερωτήσεις στον μαθητή του Μουσικού Σχολείου ο οποίος με άνεση απαντούσε επικοινωνώντας το δικό του δυνατό μήνυμα ότι, αν υπάρχει θέληση, μεράκι, αγάπη και δημιουργική διάθεση, ξεπερνιούνται τα μεγαλύτερα εμπόδια. Στη συνέχεια οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου παρουσίασαν το τραγούδι που προετοίμασαν μεταδίδοντας την ενέργεια και τον ενθουσιασμό τους στους μαθητές του δημοτικού σχολείου οι οποίοι άκουγαν με μεγάλη προσήλωση. Η μουσική άγγιξε ευαίσθητες χορδές, τα χέρια σηκώθηκαν ψηλά και οι φωνές ενωμένες σκόρπισαν και στα δυο σχολεία το πιο δυνατό μήνυμα της αγάπης, της αλληλεγγύης, της συνεργασίας. Από τις πιο συγκινητικές στιγμές της διαδικτυακής συνάντησης ήταν, όταν στο τέλος ζητήθηκε από τον Κλήμη να παίξει στο πιάνο ένα μουσικό έργο κι αυτός με μεγάλη χαρά ερμήνευσε με συναίσθημα το βασικό μουσικό θέμα από την ταινία Forrest Gump του συνθέτη Άλαν Σιλβέστρι αποδεικνύοντας σε όλους τη δύναμη της θέλησης.

Οι δράσεις συνεχίστηκαν στα δυο σχολεία προκειμένου να μεταδοθούν σε περισσότερους μαθητές τα μηνύματα της ημέρας και το επόμενο ραντεβού κλείστηκε από τους μαθητές στον διαδικτυακό αέρα του μαθητικού ραδιοφώνου.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69