Εκπαιδευτικό εργαστήρι στο πλαίσιο Erasmus διοργάνωσε το Λύκειο Ελληνίδων Βέροιας
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Με ιδιαίτερη επιτυχία το Λύκειο Ελληνίδων Παράρτημα Βέροιας, Συντονιστής του Ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ «ClosingtheGaps» (2020-1-EL01-KA204-079224) διοργάνωσε το εκπαιδευτικό εργαστήρι «Ψηφιακή Μάθηση - Οι γυναίκες ενημερώνονται», την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το εκπαιδευτικό εργαστήρι έλαβε χώρα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Βέροιας. Στο εργαστήρι συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των οργανισμών εταίρων του έργου: ASOCIATIA A.S.E.L. RO της Ρουμανίας, STANDO LTD της Κύπρου, Ινστιτούτο Προώθησης και Πιστοποίησης Προϊόντων Αγροδιατροφής της Βέροιας και FUNDACJA AUTOKREACJA της Πολωνίας.
Το έργο «Closing the Gaps» στοχεύει στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων άνεργων γυναικών για να διευκολυνθεί η είσοδός τους στην αγορά εργασίας, καθώς σύμφωνα με μελέτες εμπειρογνωμόνων, οι άνεργες γυναίκες, ειδικά αυτές που προέρχονται από μειονεκτικά περιβάλλοντα (φτωχές απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές, πρόσφυγες, μειονοτικές ομάδες, νέες γυναίκες από διαφορετικές πολιτιστικές ομάδες), έχουν λιγότερες πιθανότητες να απασχοληθούν ή να ανοίξουν τις δικές τους επιχειρήσεις.
Εισηγήτρια του εκπαιδευτικού εργαστηρίου η κα Φένια Πλιάτσικα από το Ινστιτούτο Προώθησης και Πιστοποίησης Προϊόντων Αγροδιατροφής που εκπαίδευσε τους συμμετέχοντες στις δημοφιλείς ψηφιακές δεξιότητες για την αγορά εργασίας. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες ήρθαν σε επαφή με λογισμικά παραγωγικότητας , το web 2.0 και εξοικειώθηκαν με τη χρήση ιστοσελίδων κοινωνικής και επιχειρηματικής δικτύωσης, αλλά και με τη δημιουργία ιστοτόπων.
Οι εταίροι που παρευρέθηκαν από το εξωτερικό είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στη Βέροια, να έρθουν σε επαφή με την τοπική ιστορία και να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα.
Τις επόμενες ημέρες εκπρόσωποι του Λυκείου Ελληνίδων θα παρευρεθούν στη Ρουμανία για το δεύτερο εκπαιδευτικό εργαστήρι του έργου «ClosingtheGaps».