BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη

Την Τρίτη, 3 Μαρτίου 2020, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επιμόρφωσης «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδακτική πράξη», που πραγματοποιήθηκε από 3 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου 2020 και ώρα 17:00έως 19:00 στο σχολικό εργαστήριο πληροφορικής του 7ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης διοργάνωσε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.  Κεντρικής  Μακεδονίας  Δρ. Γεώργιος Μακαρατζής σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς Αλεξίου Σπύρο (ΠΕ86), Ίτσκο Γρηγόρη (ΠΕ70) και Μανωλάκη Χρήστο (ΠΕ86).

Στο πρόγραμμα επιμόρφωσης συμμετείχαν δεκαεπτά (17) εκπαιδευτικοί ΠΕ70 από σχολικές μονάδες της Π.Ε. Ημαθίας.

Σκοπός του προγράμματος επιμόρφωσης ήταν η απόκτηση ή η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών αναφορικά με: (1) τη χρήση του Edmondo στο σχολείο (Αλεξίου Σπύρος,  Μανωλάκης Χρήστος) (2) την επεξεργασία ήχου, εικόνας και βίντεο (Ίτσκος Γρηγόρης) και (3) τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) (Γεώργιος Μακαρατζής).

Αναλυτική παρουσίαση προγράμματος

(1) Χρήση του Edmondo στο σχολείο

  • Η χρήση του edmodo στο σχολείο: Γνωριμία με το περιβάλλον μιας ηλεκτρονικής τάξης και του edmodo.
  • Δυνατότητες και χρήση του edmodo στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Εγγραφή και εισαγωγή στο edmodo, ως εκπαιδευτικός (προαπαιτούμενο η ύπαρξη ενός λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τους εκπαιδευόμενους)
  • Εγγραφή και εισαγωγή στο περιβάλλον του edmodo ως μαθητής (δεν απαιτείται λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου)
  • Εγγραφή του εκπαιδευόμενου ως μαθητή σε μία τάξη.
  • Εγγραφή του γονέα στο edmodo
  • Το edmodo ως εργαλείο επικοινωνίας διαμοιρασμού πληροφορίας.
  • Τύποι αρχείων και τρόποι διαμοιρασμού.
  • Αποθήκευση και διαμοιρασμός αρχείων στην τάξη του edmodo.
  • Η χρήση του Μicrosoft Office μέσω της πλατφόρμας του edmodo
  • Παρουσίαση των εργαλείων αξιολόγησης του edmοdo.
  • Η χρήση του quiz στην αξιολόγηση του μαθήματος.
  • Η χρήση της εργασίας στην αξιολόγηση του μαθήματος.
  • Οργάνωση και εμφάνιση του βαθμολογίου..
  • Επιβράβευση μαθητών

(2) Επεξεργασία ήχου

  • Γνωριμία με το λογισμικό ανοιχτού κώδικα (δωρεάν)
  • Επεξεργασία αρχείου ήχου
  • Χρήση του Audacity για την αφήγηση μιας ιστορίας
  • Σύνθεση δυο ή και περισσότερων αρχείων ήχου

Επεξεργασία εικόνας

  • Γνωριμία με το περιβάλλον εργασίας και τα εργαλεία του λογισμικού Gimp
  • Επεξεργασία φωτογραφιών και εικόνων
    • Αλλαγή μεγέθους
    • Περικοπή
    • Προσθήκη εικόνας ή κειμένου πάνω σε άλλη εικόνα
    • Θόλωμα προσώπων
  • Χρήση εικόνων ή φωτογραφιών στο διαδίκτυο (μέγεθος, τύπος κ.ά.)

Επεξεργασία Βίντεο

  • Παρουσίαση των εργαλείων του Open Shot Video Editor
  • Ανάλυση των βασικών Λειτουργιών
  • Βασικά Βήματα Δημιουργίας Video

Πρακτική Εφαρμογή & Εξάσκηση

  • Σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.)
  • Δομή και περιεχόμενο του εκπαιδευτικού σεναρίου
  • Αποθετήρια ψηφιακών εκπαιδευτικών σεναρίων
  • Δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων με την αξιοποίηση ψηφιακών πόρων του Διαδικτύου
  • Δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων με την αξιοποίηση ψηφιακών αντικειμένων του Φωτόδεντρου.

Το επιμορφωτικό υλικό του προγράμματος, καθώς και όλων των επιμορφωτικών ημερίδων που πραγματοποιήθηκαν σε σχολικές μονάδες παιδαγωγικής και επιστημονικής μου ευθύνης είναι διαθέσιμο στον δικτυακό τόπο https://makaratzis.sites.sch.gr/epimorfosi/?p=322

Θέλω να ευχαριστήσω τους επιμορφωτές και τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο πρόγραμμα επιμόρφωσης. Η προθυμία τους να αφιερώσουν ώρες από τον ελεύθερο χρόνο τους και η ενεργός συμμετοχή τους στα μαθήματα συνέβαλαν σε μέγιστο βαθμό στην πραγματοποίηση του σκοπού και την επιτυχία του προγράμματος επιμόρφωσης.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69