Διασχολική επιμόρφωση με θέμα «Παιδαγωγική αντιμετώπιση της προβληματικής συμπεριφοράς στη σχολική τάξη»
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Στο πλαίσιο του προγραμματισμού επιμορφώσεων των Δημοτικών Σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης του 3ου ΠΕΚΕΣ ΗΜΑΘΙΑΣ πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας το πρώτο εκ των δύο διασχολικών επιμορφωτικών ημερίδων με θέμα «Παιδαγωγική αντιμετώπιση της προβληματικής συμπεριφοράς στη σχολική τάξη», το οποίο προτάθηκε από τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολικών μονάδων του 7ου 12/ΘΕΣΙΟΥ Δ.Σ. Βέροιας και του Δ.Σ. Βεργίνας Παλατιτσίων. Η επιμορφωτική ημερίδα αφορούσε όλες και όλους τις/τους εκπαιδευτικούς του πρωινού κύκλου και των δύο σχολείων.
Η ημερίδα διοργανώθηκε από τον Γεώργιο Μακαρατζή, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε Ημαθίας «ΠΡΟΣΒΑΣΗ» και τους Συλλόγους Διδασκόντων των δύο σχολείων.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με την εισαγωγή στο θέμα: «Παιδαγωγική αντιμετώπιση προβληματικής συμπεριφοράς στη σχολική τάξη» που παρουσίασε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού έργου και μετά από ένα σύντομο διάλειμμα η επιστημονική ομάδα του Κέντρου αποτελούμενη από τις Τσολάκη Χριστίνα (Εκπαιδευτικός Φ.Π.Ψ., MSc, Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Ημαθίας ΠΡΟΣΒΑΣΗ) και Γεώργου Σοφία (Κοινωνιολόγος, στέλεχος Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Ημαθίας ΠΡΟΣΒΑΣΗ) συνέχισαν με εργαστήριο που είχε ως θέμα «Συνάντηση με έναν Σοφό». Συζητώντας για τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ο/η εκπαιδευτικός στο Σχολείο. Κατά την συζήτηση των αποτελεσμάτων των ομάδων εκφράστηκαν προβληματικές συμπεριφορές μαθητών, τέθηκαν οι τρόποι αντιμετώπισης τους οποίους εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί καθώς και το πως πρέπει να αντιμετωπίζουμε την άρνηση των γονέων απέναντι σε ένα πρόγραμμα παρέμβασης για τη συμπεριφορά των παιδιών και αυτό έγινε με την ενεργητική συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών και Διευθυντών των δύο σχολείων κ. Σουλίδη Λάζαρου (Δ.Σ. Βεργίνας – Παλατιτσίων) και Μηρτσέκη Βασιλικής (7ο Δ.Σ. Βέροιας).