BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Η συγγραφέας Ελισάβετ Τάρη σε δημοτικό και νηπιαγωγείο Παλατιτσίων - Βεργίνας

Την Τρίτη 8 Μαΐου 2018 το Νηπιαγωγείο Παλατιτσίων φιλοξένησε τη συγγραφέα παιδικών βιβλίων κα Ελισάβετ Τάρη, κατόπιν πρόσκλησης των παιδιών του Νηπιαγωγείου και της Α’-Β΄ Δημοτικού σχολείου Παλατιτσίων- Βεργίνας, στo πλαίσιο συνεργασίας και ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.

Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία μέσα από το βιβλίο της συγγραφέως «Η καμήλα που ήθελε να γνωρίσει το χιόνι», εκδ. Φυλάτος, να ταξιδέψουν από την Αίγυπτο μέχρι το βόρειο πόλο, να γνωρίσουν μέσα μεταφοράς αλλά και να γνωρίσουν τις συνθήκες ζωής και τις συνήθειες ενός άλλου λαού. Να ευαισθητοποιηθούν, να συναισθανθούν και να καταγράψουν τα συναισθήματά τους ανάλογα με τις εναλλαγές της καμήλας.

Οι μαθητές τής έκαναν ερωτήσεις τόσο για το συγκεκριμένο βιβλίο όσο και για τον τρόπο δημιουργίας γενικότερα ενός βιβλίου. Της χάρισαν τις δικές τους ζωγραφιές και δημιουργίες σαν ευχαριστήριο δώρο και οι μεγαλύτεροι μαθητές μας παρουσίασαν την πλοκή του βιβλίου και ζωντάνεψαν το παραμύθι με αυτοσχέδιους διαλόγους.

Στη συνέχεια η συγγραφέας φιλοξενήθηκε από το Νηπιαγωγείο Βεργίνας και τις Γ΄, Δ΄, Ε, και Στ΄τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Βεργίνας Παλατιτσίων στην αίθουσα εκδηλώσεων του πρώην Δημαρχείου Βεργίνας, όπου και ξενάγησε τους μαθητές και τις μαθήτριες, με το βιβλίο της «Όταν η γοργόνα συνάντησε τον Αλέξανδρο», σε έναν τόπο που γνωρίζει καλά και ζει μαζί με τα σύμβολα των αιώνων και την ιστορία της, την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.

Η δράση, η οποία επίσης οργανώθηκε στo πλαίσιο συνεργασίας και ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, μας παρέσυρε στην αναζήτηση της γοργόνας για την εύρεση του αδελφού της, του ξακουστού Αλέξανδρου, μόνο που αυτή τη φορά η γοργόνα, με έναν μαγικό τρόπο, αποκτά πόδια και η αναζήτηση δεν γίνεται στη θάλασσα αλλά στη στεριά...

Οι μικροί μαθητές και εδώ είχαν την ευκαιρία μέσα από το βιβλίο της συγγραφέως να ταξιδέψουν, να ευαισθητοποιηθούν, να συναισθανθούν και να καταγράψουν τα συναισθήματά τους.

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69