tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

Δράσεις κυκλοφοριακής και διατροφικής αγωγής στο Δημοτικό Διαβατού - Μέσης

Οι μαθητές/τριες των Γ’ και Δ’ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Διαβατούς Μέσης, καθώς και τα νήπια του Νηπιαγωγείου Μέσης, τη Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025 είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για θέματα “Κυκλοφοριακής Αγωγής” από τον εκπρόσωπο του Τμήματος Τροχαίας Βέροιας, Α. Βαρσαμόπουλο.

Μέσα από μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση και τη βιωματική δράση που ακολούθησε, οι μαθητές/τριες κατανόησαν πώς να κινούνται με ασφάλεια στην καθημερινότητά τους και ενημερώθηκαν για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) και την ορθή χρήση του ποδηλάτου.

Στόχος της συγκεκριμένης δράσης ήταν να ευαισθητοποιηθούν οι μικροί/ές μαθητές/τριες και να τεθούν οι βάσεις για τη σωστή και ασφαλή συμπεριφορά που πρέπει να έχουν ως πεζοί/ές αλλά και ως μελλοντικοί/ές οδηγοί.

diavotos diatrof

Δράση Αγωγής Υγείας με θέμα “Διατροφική Αγωγή”

Την Πέμπτη6 Μαρτίου 2025, οι μαθητές/τριες των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια πολύ ενδιαφέρουσα ενημέρωση για την αξία της υγιεινής διατροφής και τον ρόλο της στη σωστή ανάπτυξη παιδιών και εφήβων.

Η συγκεκριμένη δράση Αγωγής Υγείας πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της συνεργασίας του σχολείου μας με το Κ.Υ. Βέροιας και είχε ως στόχο την προώθηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών και την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής.

Οι υπεύθυνες Επαγγελματίες Υγείας του προγράμματος, αφού παρουσίασαν με απλό και κατανοητό τρόπο το πλαίσιο της “σωστής” διατροφής, μίλησαν στους/στις μαθητές/τριες για τις ομάδες τροφίμων και τη χρησιμότητα καθεμιάς από αυτές, για το τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα υγιεινό πρωινό κι ένα κολατσιό, καθώς και για τα διάφορα εποχικά φρούτα και λαχανικά.

Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε ομάδες εργασίας και, μέσα από το παιχνίδι και τις δημιουργικές εργασίες, εμπέδωσαν με τον καλύτερο τρόπο τις γνώσεις που απέκτησαν από τη συγκεκριμένη δράση, η οποία τους/τις έδωσε τα κατάλληλα ερεθίσματα και «τροφή» για σκέψη και προβληματισμό.

meta morfo22

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69