Πώς να οργανώσετε τέλεια τον χώρο της δουλειάς σας!
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Η δουλειά καταναλώνει πολύ χρόνο της ημέρας στους περισσότερους από εμάς και έχεις ως αποτέλεσμα να βρισκόμαστε περισσότερο χρόνο στον χώρο εργασίας παρά στο σπίτι μας. Γι’ αυτό, ο χώρος εργασίας θα πρέπει είναι προσεγμένος και να βγάζει μια θετική αύρα. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην παραγωγικότητα των εργαζομένων το πως είναι διαμορφωμένος ο χώρος αλλά και πως είναι το κλίμα. Πρέπει να φροντίσετε να διατηρείτε ένα όμορφο και υγιές κλίμα στην δουλειά με τους συναδέλφους σας γιατί είναι οι άνθρωποι που βλέπετε καθημερινά και περνάτε σχεδόν όλη σας τη μέρα μαζί.
Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε πως να οργανώσετε τον χώρο της δουλειά σας και πως μια νέα αισθητική θα σας ανανεώσει.
Τοποθετήστε σε συρτάρια όλα τα αντικείμενα που είναι πάνω στο γραφείο και διάφορα άλλα προσωπικά αντικείμενα, ώστε να φαίνεται πιο καθαρός και να είναι πιο μαζεμένος. Έτσι, θα σας είναι εύκολο να βρίσκετε πιο εύκολα αυτό που ψάχνετε.
Οργανώστε τα χαρτιά σας και τα έγγραφα σας σε φακέλους. Μπορείτε να γράφετε απ’ έξω τι περιέχει μέσα ο φάκελος και έτσι δεν θα αγχώνεστε που είναι τα έγγραφα. Η αλήθεια είναι πως αν τα παραμελήσετε και μαζευτούν πολλά χαρτιά, μετά προκαλείται ένα χάος και χρειάζεστε πολύ χρόνο για να κάνετε την εκκαθάριση.
Αγοράστε ντουλάπες μπαλκονιού https://www.alkan.gr/metallikes-ntoulapes ή μία ντουλάπα ανάλογα με τις ανάγκες, για να τοποθετείτε καθαριστικά, χαρτιά υγείας και άλλα πολλά απαραίτητα πράγματα του γραφείου. Θα είναι τοποθετημένες στο μπαλκόνι οπότε δεν θα χαλάνε την αισθητική μέσα στον χώρο και θα είναι οργανωμένα.
Εξοπλιστείτε με μια ιματιοθήκη https://www.alkan.gr/foriamoi-imatiothiki για να βάζουν οι εργαζόμενοι τις τσάντες τους, τις ζακέτες τους και γενικότερα ό,τι προσωπικά αντικείμενα θέλουν. Στην αγορά, θα βρείτε απλές αλλά και αυτές με κλειδαριά για καλύτερη ασφάλεια. Θα βοηθήσει εξίσου στην γενική εικόνα του χώρου αφού δεν θα υπάρχουν μπουφάν στις καρέκλες αλλά ούτε και τσάντες στο πάτωμα.
Κάντε μια μικρή ανακαίνιση. Βάψτε τους τοίχους με όμορφα χρώματα αλλά και σχέδια που θα φέρουν μια νέα αύρα στον χώρο. Αγοράστε καλές και αναπαυτικές καρέκλες για όλους τους υπαλλήλους έτσι ώστε να μην κουράζονται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Διακοσμήστε τον χώρο με μικρά αντικείμενα αλλά και με φυτά εσωτερικού χώρου. Ακόμη, ορίστε έναν υπεύθυνο καθημερινά για να τα ποτίζει και να τα φροντίζει.
Όλες αυτές οι μικρές αλλαγές θα σας φέρον πιο κοντά και θα σας αλλάξουν εντελώς την ψυχολογία. Και με αυτόν τον τρόπο θα είναι όλοι οι εργαζόμενοι χαρούμενοι!