BANNER ME POS 987x100px

tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

super course

Βεσυρόπουλος: "Τεράστια τα προβλήματα στην οικονομία από την απεργία στο λιμάνι Θεσσαλονίκης"

Την έντονη ανησυχία του για τις αρνητικές συνέπειες που επιφέρει στις επιχειρήσεις της Βορείου Ελλάδος, η συνεχιζόμενη απεργία στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκφράζει με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, ο Βουλευτής Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολος Βεσυρόπουλος.

Ο κ. Βεσυρόπουλος, επισημαίνει, πως είναι επιτακτική η ανάγκη, να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στο λιμάνι και να συνεχιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του, τονίζοντας χαρακτηριστικά, πως «προκαλεί αίσθηση η απραξία, η αδιαφορία και η παθητική θέση που έχει υιοθετήσει η κυβέρνηση απέναντι στο πρόβλημα».

Όπως υποστηρίζει, στην ερώτηση του ο κ. Βεσυρόπουλος, η κυβέρνηση, οφείλει να βάλει τέλος στην συνεχιζόμενη απαξίωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και του ΟΛΘ Α.Ε., η αξία του οποίου απομειώνεται, και να αντιληφθεί, ότι οι συνέπειες στην οικονομία και στις επιχειρήσεις από τις κυλιόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις, εδώ και μήνες, θα περάσουν στην πραγματική οικονομία, αφού ήδη οι εξαγωγικές επιχειρήσεις αρχίζουν να καταγράφουν ζημιές.

Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:

"Οι συνεχιζόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έχουν βαριές και παράπλευρες απώλειες. Οι επιχειρήσεις της Βορείου Ελλάδος και ιδιαίτερα οι εξαγωγικές επιχειρήσεις, πληρώνουν βαρύ κόστος από τις κυλιόμενες απεργίες των εργαζομένων στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, που ξεκίνησαν από τον Μάρτιο και συνεχίζονται.

Προκαλεί αίσθηση η απραξία, η αδιαφορία και η παθητική θέση που έχει υιοθετήσει η κυβέρνηση απέναντι στο πρόβλημα.

Είναι δεδομένο ότι:

α) Υπάρχουν προβλήματα στην εξαγωγική δραστηριότητα επιχειρήσεων. Μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση εμπορευμάτων και πρώτων υλών, που αναμφίβολα θα επισύρουν κυρώσεις.

β) Οι συνέπειες από τις επιχειρήσεις θα μετακυλιστούν στην πραγματική οικονομία, κάτι που θα είναι ολέθρια εξέλιξη στη σημερινή συγκυρία.

γ) Απαξιώνεται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ως εμπορευματικό κέντρο. Είναι δεδομένο, ότι υπάρχουν ήδη απώλειες από τις ακυρώσεις ενώ υπάρχουν άλλα λιμάνια στην Αλβανία αλλά και στη Βουλγαρία, που σπεύδουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση προς όφελος τους. Η κυβέρνηση οφείλει να λάβει άμεσα μέτρα για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

Οφείλει να βάλει τέλος στην συνεχιζόμενη απαξίωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και του ΟΛΘ Α.Ε., η αξία του οποίου απομειώνεται. Οφείλει να αντιληφθεί, ότι οι συνέπειες στην οικονομία και στις επιχειρήσεις από τις κυλιόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις, εδώ και μήνες, θα περάσουν στην πραγματική οικονομία, αφού ήδη οι εξαγωγικές επιχειρήσεις αρχίζουν να καταγράφουν ζημιές.

Κατόπιν των ανωτέρω

Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός

1.Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει άμεσα η κυβέρνηση για την ομαλοποίηση της κατάστασης και την απρόσκοπτη λειτουργία του λιμένα της Θεσσαλονίκης;"

methodos orizontio

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

meta morfo22

protonio ban egraf

meraklis ban

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69