Ανταπόκριση πολιτών στις νέες εφαρμογές πληροφόρησης και επικοινωνίας του Δήμου
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Με ενθαρρυντική συμμετοχή δημοτών ξεκίνησε η εφαρμογή Novoville του Δήμου Νάουσας, που δίνει τη δυνατότητα αξιοποίησης του κινητού τηλεφώνου για τον εντοπισμό και την αποστολή φωτογραφικού υλικού στον Δήμο με προβλήματα της καθημερινότητας.
Ήδη την πρώτη εβδομάδα οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν ξεπεράσει τους 100. Έγιναν 15 αναφορές προβλημάτων, εκ των οποίων τα 13 επιλύθηκαν άμεσα και οι δημότες ενημερώθηκαν προσωπικά. Επίσης έγιναν τρεις αναφορές ζητημάτων στο site του Δήμου, τα οποία κι αυτά λύθηκαν άμεσα.
Ταυτόχρονα, ο τηλεφωνικός αριθμός 2332350364 είναι στη διάθεση των δημοτών από τις 8 το πρωί μέχρι τη μία το μεσημέρι και υποδέχεται προτάσεις αλλά και παράπονα που σχετίζονται με τις υπηρεσίες του Δήμου.
"Μέσω του Novoville και των άλλων λειτουργιών ο Δήμος μας αποκτά μάτια και κεραίες παντού. Με απλό τρόπο οι δημότες μας γίνονται αρωγοί και συμμέτοχοι των προσπαθειών μας, στον κοινό στόχο ενός Δήμου με λιγότερα προβλήματα. Ακούμε τις απόψεις και το παράπονό τους, έχουμε αποτελεσματικότερη λειτουργία, επικοινωνούμε ουσιαστικά" τονίζει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης.
Τι είναι το novoville
Το novoville app (Novoville.gr) είναι μια δωρεάν εφαρμογή που εγκαθίσταται εύκολα σε κινητό και δίνει στους δημότες μας τη δυνατότητα επισήμανσης καθημερινών προβλημάτων (μια καμμένη λάμπα, ένα εγκαταλειμμένο αυτοκίνητο, σκουπίδια, λακκούβες κ.λπ.) και άμεσης ενημέρωσης του Δήμου με την αποστολή του σχετικού υλικού. Οι υπηρεσίες του Δήμου επιλαμβάνονται του θέματος και ενημερώνουν τον χρήστη για το τελικό αποτέλεσμα.